Sinä olet minun aurinkoni. Olet kaikkein kaunein ruusu, jonka olen nähnyt. Autat minut lentoon, sillä en selviä yksin. Minä tarvitsen sinua. Älä jätä minua. Sinä merkitset minulle kaikkea, minua ei ole olemassa ilman sinua. Mutta älä unohda. Älä unohda, että minun sydämeni on lasia, se särkyy helposti. Älä särje sitä, minä pyydän. Näen ruohikolla punaisen ruususi. Poimin siitä yhden terälehden. Se on yhtä kaunis kuin sinä. Yhtä ihana ja kiltti kuin sinä. Katselen sitä uteliaasti niin kuin katselen sinuakin. Se on suorastaan hämmästyttävän punainen. Painan sen rintaani vasten. Se kirjailee nimesi lasiseen sydämeeni punaisella langalla ja sinne se on jääväkin. En tunne enää vihaa, vain rakkautta. Siitä kaikki kiitos kuuluu sinulle. En olisi koskaan selvinnyt ilman sinua. Olet minun kuihtumaton ruusuni, rakkauteni, toivoni ja unelmani. Minä rakastan sinua. Älä unohda sitä.